2008-09-07

Kép

Öööö, vegyük úgy, hogy nem elrontottam, hanem gyakoroltam, oké? ;)
Ez egy falra akasztható kép akar lenni, merevítése -ki hinné?- viaszos vászon. Még jó is lenne, ha tudnám, merre van az egyenes.
Nem csak a tökéleteset érdemes mutogatni, hiszen más kárán tanul az okos, nem igaz?

A gépem egy kicsit felbosszantott varrás közben, telefonos segítséget kértem és kaptam Amarantától (köszi még egyszer :) ), de akkor már dühből varrtam, ész nélkül.

Az almás kép egyébként a netről van, egy csomó képem van így előhívatva, amikor olcsó a fényképelőhívás, ilyeneket is szoktam.

4 megjegyzés:

Monika írta...

PONT ÍGY akartad megvarrni!:)) Olyan unalmas az egyenes varrás,nem??
nekem tetszik!!!!

N.Zsuzsi írta...

Ó, igen, mondjuk rá, hogy szabad stílusban készült :P

SzilvaDekor írta...

óóóóó, hát az ilyet olyan szögből kell fotózni, hogy ne tűnjön fel a kedves blogtársaknak a hiba :)Nem tapasztalatból mondom, á dehogy.... :)

Amaranta írta...

Még ha néhány ferde hímzést teszel rá, akkor senki nem mondja meg róla, hogy nem direkt így akartad :-DDD