2008-09-29

Hahóóóó!

A Burdák nem kellenek senkinek? Mert akkor felteszem a tesz-veszre.

Na.

11 megjegyzés:

anita írta...

Én erősen gondolkoztam, mert csábító, de a varrásban még messze nem tartok itt, nem tudnám használni őket.

Szunyo írta...

Én meg semmit nem tudnék felajánlani neked, ami ne lenne már. :P

Julcsi írta...

Én is hasonló ajándékozáson töröm a fejem, szintén ezekkel az ujságokkal:-) De lehet, megy a papírgyűjtésbe inkább...

lomaquilt írta...

Én két éve ajándékoztam el. Egy feltételem volt, hogy vigye el az illető és ha tud, akkor egy pár 10x10 cm-es anyagdarabkát adjon. Kaptam anyagot is meg el is vitték. Most még több ujság kerül hasonló sorsra. Különben a Vaterán elég sok van, de próbáld meg. Vagy ajánld fel a Varrjunk együtt-nek.

Emi írta...

Nekem kellenének, csak még pontosan nem tudom, mit tudnék ajánlani helyettük. Esetleg anyagokat??? Megegyezünk. Én Szlovákiában élek, közel Győrhöz. emoke33 vagyok a fórumról.

Abile írta...

Én is szeretném őket, szintén anyagban tudok gondolkodni csereként. Ha ez megfelel Neked! :o)

N.Zsuzsi írta...

Hogy anyagok megfelelnek-e? a legnagyobb harácsoló vagyok a környéken :D naná, hogy megfelelnek. Mutassátok, mitek van :P

Névtelen írta...

Kaphatok haladekot fotozas teren hetvegeig? :) milyen szineket/anyagokat preferalsz?

N.Zsuzsi írta...

Caitlin, hogyne :) meleg színek, virágos, gyümölcsös minták, semmi modern, semmi retro! Amiből táskát lehet varrni, az tutira jó anyag :)

Emi írta...

Zsuzsi irjal nekem, én nem tudtam kinyomozni a cimedet. emoke333 kukac gmail pont com

a Matula ikrek írta...

felajánlanék egy patchwork babatakarót a legkisebbnek, frissen, neki varrva, és nem is kell mind, mert ahogy látom, van olyan, ami nekem megvan. :)
Vagy a Foltvarázs című újságokból adnék cserébe, bár azokról egyelőre csak annyit, hogy nagyon jó állapotban vannak, de anyukámnál, szóval előbb érte kell menjek.