2008-09-07

A Beavatottak

2 napja csak mosok és vasalok -na jó, tegnap kicsit varrtam is.
Ha én élelmes eladó lennék, egy kis felárért beavatva kínálnám a textileket, mert gondolom, nem én vagyok az egyetlen, akinek nem ez a kedvenc elfoglaltsága. Így is 5 személyre kell mosnom-vasalnom, higgyétek el, nem kis munka, minden másnap megy a mosógép, minden reggelt vasalással kezdek :-/
Ja, és hogy mit varrtam: kísérletezgetek. Az indexes varrós topikban írta vki, hogy a táska merevítésére viaszos vásznat használ. Most próbálgatom, mennyire tart 2 réget között, és mennyire viszi a varrógép. Azt hittem, majd tűtörés lesz belőle, meg vastagabbra kell majd cserélnem a 80-ast, de nem, tök simán viszi a gép a viaszosvásznas szendvicset.

3 megjegyzés:

Amaranta írta...

Nagyon szépek az anyagok, pont az én színvilágom :-)

Mi csak hárman vagyunk, de így is úgy érzem néha, hogy csak mosok, meg vasalok.

lomaquilt írta...

Beavatott anyagot nem érdeke egy kereskedőnek sem eladni. Egyrészt kisebb méret kevesebb pénz. Másrészt csak nagyüzemileg érdemes belefogni. Szóval marad a mosás vasalás. Én a mosást még vállalom, de a vasalás az nem kedvencem. A barátnőm még a zoknikat is vasalja!

N.Zsuzsi írta...

Mariann, nem ilyen nagyüzemi beavatást képzeltem el :)
Bemegyek a boltba, megveszem a kis anyagomat, mire azt mondja az eladó: -Kedves vevő, ha kívánja, holnapra kimossuk-vasaljuk ezt a darab textilt x Ft-ért. Én meg óhajtom, és másnap visszamegyek érte ;)