2009-12-10

Új díj



Nem panaszképp mondom, csak tényt közlök ;) -én rendszeresen kimaradok a blogos díjakból. Nem tudom, miért alakult ez így, talán írtam-tettem olyat, amiből kitűnik, hogy továbbadni nem szeretem ezeket a díjakat, de azért nem rossz érzés megkapni.

Na, de nem ez a lényeg.

Gyakran találok olyan blogokat, amik vagy nemrég nyitottak, vagy csak nekem nem tűntek még fel, miközben igen jó kis blogok, mert szépek és/vagy tartalmasak és/vagy szórakoztatóak.

Ha van olyan blog, aminek szeretnéd Te is a tudtára adni, hogy tetszik Neked, felfedezted a magad számára, akkor küldj neki egy Felfedeztelek! üzenetet, add tovább neki ezt a képecskét! Nem kell megvárni, míg Hozzád ér a staféta, bármikor elviheted a képet.

Édes kis semmiség, aranyos kis bugyutaság, de ne rontsátok el a játék örömét :)

Az én felfedezettem: Jó kötést, jó szurkálást!

7 megjegyzés:

Teca írta...

Nagyon aranyos! Az ötlet is, a kép maga is! :)

Bernadette írta...

Köfi, már tovább is adtam :-)

Macus írta...

Jó az ötlet!

Babi néni írta...

Drága Zsuzsi! Engedd meg, hogy ezúton felajánljak neked egy, nem kettő díjat: itt.

És ez nem vicc, mert tényleg gondoltam rád, csak olyan blogoknak szoktam adni, akik már raktak ki díjat, mert nem szeretek senkit felbosszantani vele. :o) Néha olyan durván szokták visszautasítani egymást a bloggerek. :o)

Baba írta...

de jó ötlet,sokszor én is elkeseredek,mert azt hiszem,hogy egyedül csak én olvasom a blogom :)

Osli írta...

kedves ötlet, ha rálelek egy ilyenre, mindenképp továbbadom majd :)

Eta írta...

Milyen jó, hogy ezt a díjat kitaláltad. Engedelmeddel én már oda is ajándékoztam, és nagyon izgi dolgok derültek ki a segítségével. :o))
Üdv: Eta