2009-12-30

Add tovább!



Napok óta motoszkál bennem a karácsonyi húzogatós végeztével egy újabb játék. De ennek nem az lenne a lényege, hogy készítsünk egymásnak valamit, hanem hogy a meglévő alapanyagainkból (textil, gomb, gumi, bármi, ami kötés, horgolás, varrás) válasszunk ki néhány nélkülözhető darabot, készítsünk belőle pakkot, és adjuk tovább. Méghozzá úgy, hogy akinek küldjük, ne tudja, honnan érkezik a meglepi.

Két fő haszna van a játéknak:
1. játszunk :)
2. apasztjuk a készleteinket (tegye fel a kezét a kreatívok közül, aki nem halmozó -na, aki feltette a kezét, tartson önvizsgálatot, nyomkodja meg az orrát, milyen puha, aztán tegye le a kezét :D )

Akarsz csatlakozni?
-Hagyj kommentet
-Tedd ki a blogodba a felhívást a logóval együtt
-Küldd el a postacímed a tacikás mélcímre (oldalt megtalálod).

Jelentkezési határidő:  febr. 28.
Továbbküldés határideje: márc. 14.

Kiegészítés: aki nem szeretne külföldre postázni, az kérem, jelezze külön is, nem szeretnék kizárni senkit azért, mert határainkon kívül él. És milyen jó lenne hozzájutni olyan alapanyagokhoz, amik nálunk nem kaphatók, ugye?
Hogy mekkora legyen a csomag: én nem korlátozom se a minimumot, se a maximumot, mindenkinek a jóérzésére bízom, de azt hiszem, ebből nem lesz probléma :)

32 megjegyzés:

kisgekkó írta...

Akkor elsőre csatlakoznék,márciusig még gyűjtögetek:)

rojalka írta...

Én is én is!
Csatlakozom.

Monika írta...

Ha jól értettem,akkor nem apasztom a készletemet sajnos,hanem kicserélem másra. Vagy rosszul értem? Kérek világosságot!:)

Rita írta...

jönnék én is ha hajlando valaki külföldre postázni!

Edina írta...

Én is jelentkeznék a játékra!

Eta írta...

Mammka, nem igazán. Mert ami nekem kacat, az másnak értékes lehet. Én pl, egy olyan egyedi rátétes, vállra akasztható tatyóért, amilyet itt sokan tucatjával készítenek bármnnyi és bármilyen állatot is hajlandó volnék horgolni -akár mintáról is. :o))
Szóval jönnék én is.

Effy írta...

Szupi,benne vagyok.De kérdés:Mekkora anyagra gondoltál?Mert nekem sok kisebb darabom marad,aminek a patchwork-ösök örülnének igazán.De majd túrok kicsit.És mekkora legyen a doboz?Mondjuk cipős?

Szera írta...

Én is szívesen játszanék... :)
Rita! Én "hajlandó" vagyok külföldre postázni! :)

Névtelen írta...

Itt vagyok én is:)Cipősdoboznyi legyen?

Névtelen írta...

Olyan is jelentkezhet aki nem blogol? A karácsonyi huzogatósban is részt vettem mind a kétszer.
Szívesen játszanék veletek, akár külföldre is.
Ide is csak névtelenül tudok írni, kicsit bénácska vagyok hozzá, de felvállalom. borcsamama

agibo írta...

Szívesen játszanék én is. Bárkinek szívesen küldök pakkot.

Edina írta...

Elfelejtettem írni, hogy én is postázok külföldre is!

Abile írta...

Én is szívesen játszanék veletek! Szívesen postázok külföldre is! :o))

lomaquilt írta...

Az ötlet tetszik, de kicsit fenntartásaim vannak. A foltvarrók ugyebár egy kicsit gyüjtögetők is (!) Soha nem lehet tudni mi mire lesz jó! Csak a hely a határ, ahol tároljuk. Namármost én összecsomagolok egy pakkot, amire úgy gondolom nincs szükségem, vagy sok van belőle. Kapok egy hasonló pakkot, ami kitölti az elöző helyét. Ha valakinek lenne energiája feltérképezni kinek mi kellene és ki mit tud adni, akkor pl. lehet meglepi alapon is, értelmesebb lenne. Persze tudom, ez sok munka és valakinek vállalni kell, dehát igy lenne értelme. Gyakorlatilag egy találkozón lehetne mindent odavinni és válogatni, dehát az nem megoldható!A cserebere blog nem mindig tud müködni, mivel két cserepartner nehezen tudja az igényeiket egyeztetni. Esetleg egy táblázatban lehetne összeszedni, ki mit tud adni és mi kellene neki. Na ne kövezzetek meg az ötletemért!

Jutus írta...

Én is szeretnék csatlakozni!Eddig még nem vettem részt hasonló játékban,de úgy gondolom új évet új dolgokkal kezdeni nem lehet rosz kezdet!!!:D

Eta írta...

Baj van a szövegértésemmel. Pontosabban úgy megörültem a játéknak, hogy nem olvastam le alaposan a kiírást. Mammkának van igaza, és nekem itt nincs is keresnivalóm. Visszavontam a jelentkezést. :o(

N.Zsuzsi írta...

Mariann,
szerintem ez a játék és az, hogy odaviszem egy helyre, hogy na, válogassatok -nagyon nem ugyanaz. Mert ez így meglepetés. És igen, benne van a kockázat, hogy olyat kapok, amit nem tudok használni, de bízom abban, ahogy a karácsonyi húzogatóson is igyekezett mindenki tájékozódni a megajándékozandó blogjából; most is így lesz.
Aztán amit kapunk, valamire csak jó lesz!

Névtelen írta...

Ez nekem is tetszik, csatlakoznék! :) Bár én is külföldről...

Dudit írta...

Szia,

Szeretnék én is csatlakozni a játékhoz. Akár külföldre is szívesen küldök csomagot!

Ildina írta...

Szia!

Én is szeretnék csatlakozni a játékhoz.

petitange írta...

Nagyon tetszik nekem ez az ötlet, ezért szívesen csatlakoznék! :)

Piszke írta...

Nagyon tetszik az ötlet, így én is csatlakoznék hozzátok!

Krisztina írta...

Sziasztok!
Szeretnék csatlakozni.
Mindegy, hova postázok, gyöngyöt, anyagot, fonalat tudok küldeni.

Tündérvölgy írta...

Én s szeretnék jelentkezni a játékra, így ismeretlenül is, ha lehet! :)

RitaFoltok írta...

Szia!
Én is csatlakozom a remek ötletedhez!

Marika írta...

Én is szeretnék jelentkezni, de sajnos külföldre nem tudok postázni.

Zhagica írta...

A címet már rég elküldtem, csak elfelejtettem kommentelni, de szeretnék beszálni! Viszont nincs blogom, ahová kitehetném, akkor ez most kizáró ok? Külföldre posta nem gond.

Marika írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Marika írta...

A címet elküldtem valamelyik nap, de a nick nevem elfelejtettem mellé írni e-mail: marika. nagy @....
Szia

Effy írta...

Én nem szeretnék külföldre küldeni és elnézést kérek ezért!

Névtelen írta...

Jelentkezem én is! Külföldre is küldök szívesen. A címemet tudod.

Orbis írta...

Én is szeretnék csatlakozni. Van egy pár kosár doboz és fiók ami ilyesmikkel van tele, azt hiszem olyan is akad, amit lecserélnék közülük meglepire :)
Küldöm a címet!