2009-11-18

Listázás



Mindenekelőtt köszönöm a blogszülinapi köszöntéseket, aranyosak vagytok :D

Az a helyzet, hogy nekem hirhedten nehéz jó ajándékot venni.Mert ha megkérdik, mit kérek, csak a vállamat vonogatom, nekem mindegy, mondom, közben meg várok valami jó nagy meglepire.
De rendszerint nem olyan nagy az a meglepi, elsősorban azért, mert magam sem tudom, milyennek kéne annak lennie, hogy kellően nagynak minősítsem :D

Szóval most, hogy záros határidőn belül szülinapom lesz (valódi, nem blogos), elhatároztam, hogy írok egy szép hosszú listát, hogy miknek örülnék. Ezzel megkönnyítem a magam és szeretteim életem egyaránt -a listát majd úgy alakítom, hogy karácsonyra is használható legyen.

Megjelent pl. Joanne Harrisnek az új könyve, és kijött a Terézanyu folytatása is, nagyon szeretném már látni Az elnők emberei 6. és 7. évadát, és jó volna egy helyes kis óra, barna bőrszíjjal... szóval ilyen nagy kívánságaim szerepelnek a listán... ja, és egy tésztakészítő, meg egy tálas mixer, ez jó lenne még karácsony előtt... köszönöm, Mikulás, Jézuska, és a többi illetékes ;)

5 megjegyzés:

mmama írta...

Toronyóra lánccal ?
Legalább az érintettek is olvassák a blogot ?

Ida13 írta...

Arra gondoltam, hogy én is kiírom a blogra mi mindennek örülnék, hátha megleptek vele!:):):):O

N.Zsuzsi írta...

Teena, thanks :)

Magdi, Szerencsére jó nagy a rokonság, lehet hosszú listát írni :D de szerintem nem olvassák a blogot, úgyhogy ez csak ez vázlat itt :P

Ida, jó ötlet, majd én is javítom a listát a blogban, hozzáírok még ezt-azt ;)

Ibcsy írta...

Boldog blog szülinapot! Nagyon tetszik az ötlet:-)

Baba írta...

ez írtó jó ötlet,sajnos az én illetékeseim nem olvasnak blogot