2009-11-23

Cserebere


Most először csalódtam a csereberés topikban létrejött ügylet nyomán. Eddig még nem volt ilyen, mindig igyekezett mindkét fél gazdagon adni és kapni, sosem volt rossz szájízem.
Most először igen.

Nem balhé, félre ne értsétek, hiszen nem mérlegre megy, és nem is beszéltük meg pontosan a cseremennyiséget, de most kicsit csalódott vagyok, leírom, hogy ilyen is van.

*****************************
Én küldtem valamit, amit én ajánlottam fel, cserébe pedig az x számú választékból a cserepartnerre bíztam, mennyit ér meg neki az én küldeményem -nem konkretizáltam, hogy ez meg ez kell, de legalábbis ennyi meg ennyi. És úgy érzem, kevesebbet kaptam, mint amennyit ért volna.

De nem sajnáltatom magam, nem panaszképpen írom, én is hibás vagyok, és tisztáztam is mélben az illetővel, tehát nem a háta mögött duzzogok, csak írom, hogy ilyen is van, és majd legközelebb nem lesz.

1 megjegyzés:

helen írta...

Ha szeretnéd, hogy tanuljunk a dologból, kicsit több részletet írj :)