2009-02-19

Névnapi ajándékom


Nekem van a legjobb férjem a világon :)

9 megjegyzés:

Viki írta...

Aztaaaa!:)
Boldog névnapot!

Körmi írta...

Szívembõl kívánok boldog névnapot,
kisérjék életed fényesnél fényesebb szerencse csillagok!
Szeresd a percet, örûlj a mának,
vágyaid idõvel valóra válnak!

bruercsi írta...

Boooldog...boooldog...boldog névnapot!!! :))

mmama írta...

Eeej ha .............
A topic lakóknak már kivántam,
Te is köztük vagy.

Budai Detti írta...

Akkor most én is Neked: Boldog Névnapot, még így a végén!

Kata írta...

Boldog névnapot! Egyre gyakrabban tévedek ide, olyan szépeket látni!
Ez az én egyik kedvenc helyem!!! jééé:)))

Marcsi írta...

Boldog névnapot! :)

N.Zsuzsi írta...

Mindenkinek köszönöm a névnapi jókívánságokat! :)

zazálea írta...

Megkésve is lehet csupa jókat kívánni? Mert akkor itt vagyok, és mindenféle jó dolgot kívánok Neked!!!
A Selyemgubót nagyon szeretem, ma a doki után bementem és megjutalmaztam magam egy kis anyagcsomaggal... a nagy bátorságomért. És micsoda jó dolgok voltak ottan, kérem..... :o))