2009-02-23

Mesés vagyok


Ancsika úgy találja, mesés egy blogom van :) én meg úgy gondolom, neki tényleg az van :) A magyar scraperek között rengetek tündérien ügyes kezű alkotó van, legjobban azt kedvelem természetesen, amikor a saját gyerekeiket foglalják oldalba, de a sb igen intenzíven önismeretre is tanít. Talán még inkább, mint a varrás, hiszen kép és szöveg együtt fedi fel az alkotója bensőjét.

5 függőséget is fel kell sorolnom a díjért cserébe, hát legyen:
  • internet (ugye nem kell magyarázni)
  • intenzív ízek (mint pl. a fokhagyma, kávé)
  • tyúkanyóskodás
  • tenger, tó, víz
  • anyának és feleségnek lenni -tudom, ez olyan általánosságnak hangzik, de elmagyarázom. Imádom rendben látni a házunkat, csinosnak és praktikusnak tudni a berendezést, finom ételekért dícséreteket bezsebelni, szervezni az életünket, igazgatni a családot. Ez az én életem, nem cserélném semmilyen karrierre.
Nem adom senkinek név szerint, mert a varrós lányok már mind csodásnak találtattak, a scrapes lányok közül meg -a fent vázoltak szerint- nem is tudnék választani, bárki megérdemelné.

1 megjegyzés:

Unknown írta...

Megvarrtam a egyik cicádat! Olyan kis csini lett, még az archímzése hátra van háta. A hímzés nem az erősségem, de igyekezni fogok. Köszönöm hogy kitetted a szabásmintát, mert nagyon egyszerű, és mutatós darab.
Gratulálok a díjhoz:D