2008-12-16

Terápia


Terápiás céllal angyalt varrtam (Tildas könyvből, mondom, mert nem nagyon hasonlít könyvbéli rokonára). Angyallal én így még nem szenvedtem. Kezdetnek 2 balszárnyat varrtam (mire észrevettem, már kész volt, pedig 2 oldalas vetexeztem is, nem egyszerű!). Aztán hol emiatt, hol amitt kellett bonatni.

Hátoldala


A kisasszony Elvira névre hallgat, és 45 cm magas. Szeme színjátszó(s cérnával varrva), a haja rózsaszín, sárga, púderszín, mivel nem tudtam eldönteni, melyik illik legjobban hozzá, ezért lett sokszínű.



Így figyel a varrógépem tetejéről nevetve



5 megjegyzés:

Iboly írta...

Jó lett! :)

És visszatért beléd az energia? ;)

Napocska írta...

Nagyon elegáns hölgy lett.

mmama írta...

Látod az öngyógyitás működik , és
szemet gyönyörködtet .

Ahama írta...

Szép lett, jó így egyéni stílusban a tildás:).
Nem teszed fel a babás topikra is? Nem ártana ott egy kis pezsgés.

Névtelen írta...

lol,so nice