2008-12-11

Hógolyóztam

Megdobtam magam egy hógolyóval (hehe, ilyet se nagyon láttatok még, igaz-e?)

Az a helyzet, hogy _most_ ráérek, minden gyerek alszik, férjecském focizni van... később nem biztos, hogy részletes CV-t tudnék prezentálni :)

No lássuk:

Horoszkópod: Nyilas, Nyilas aszcendessel. Lényegében sok minden igaz rám az általános leírásokból, de mondjuk nem vagyok oda a kalandokért és utazgatásért. Viszont optimista vagyok és intelligens ( :D )

Kínai horoszkópom szerint Tigris vagyok, tűz-Tigris, küzdelmes fajta. Érdekességképpen: a párom Bika és Nyúl, tehát mindenképpen én vagyok a vadász és ő a vad (talán ennek kompenzálására jár vadászni...? most elgondokodtattam magam...)

Egyéb események,amikor születtél: No, ez egyszerű, minden gyerek örül a születésnapomnak, hisz olyankor kapnak ajándékot a Mikulástól a kiscipőkbe.

Egy napon születtem Kovács Lázárral (az év is stimmel, nem csak a hónap és nap), tudjátok, a séf.

Ha nyernél a lottón: ó, igen, azt bírnám értékelni -viszont nekem nem szokik szerencsém lenni, max. pár száz forintot nyerek, de azt is csak pár ezer forintos befektetés után... amúgy meg nem költenék luxus dolgokra, csupán csak kényelmesen szeretnék élni, gondoskodni le- és felmenőimről, barátaimról. Adakoznék is, elsősorban kórházaknak, és koraszülötteket mentőknek. Nyugodtan számon lehet rajtam kérni :P


Rossz szokás,de nem nagyon tudsz megszabadulni tőle: na jó, bevallom, szeretek pletykálkodni...

Ha web-böngésző: Internet Explorer (szinte mindenki a Google-t írta; itt hívnám fel a figyelmet, hogy az nem böngésző, hanem kereső :D )

Ha koffein: akkor rendes főzött kávé, 2 cukorral és tejjel, naponta 2-3 csészével. A neszkávékat nem szeretem (ahogy az instant teát sem, brrr).

Színeid ruhában: mostanában sok barna, bordó, némi zöld és némi rózsaszín. Kerülöm a kéket, a citromsárgát, a fehéret.

Most mi van rajtad: a késői időpontra tekintettel egy rózsaszín pizsama

A legutóbbi könyv, amit olvastál: olyat mondok, amit nemrégiben olvastam, és bátran ajánlok mindenkinek: Joanne Harris: Ötnegyed narancs.

Ha háziállat: egy macskánk van, Samu -ellenben a környékről legalább 5 másik macska érzi úgy, hogy hozzánk tartozik, legalábbis etetések idején. Idebent nem tartunk állatokat. A kutyánk, Athos, jelenleg anyósoméknál lakik.

Amit soha nem választanál háziállatnak: kígyó és pók

Amit legjobban szeretsz magadban: ha azt mondom, kreatív vagyok, akkor az úgy is van. Addig agyalok egy-egy problémán (bármilyen jellegű), míg megoldást nem lelek. Akár egész különöset is. Jó szervező is vagyok.

Amit nem annyira szeretsz magadban: sértődékeny vagyok -most pl. azon vagyok halálra sértődve, hogy senkinek nem jutottam eszébe, amikor továbbdobta a hógolyóját!

Tíz év múlva ilyenkor hol látod magadat? Valamivel nagyobb házban, itthon, saját vállalkozásomat vezetem. Mindenki boldog és elégedett. Talán meg is szaporodunk még.

Legutóbbi nagyon jó élményed: úgy tűnik, sikerül elválasztanom a Legkisebbet, ezt lekopogom, mert még nem értünk teljesen a folyamat végére.

Mivel magamat interjúvoltam, nem is adom tovább.

3 megjegyzés:

Elizanikó írta...

Szóval majdnem egyszerre van a szülinapunk.
Én 7-én születtem. Azt mondták a szüleim, hogy a télapó először elvitte a sok sok ajándékot a gyerekeknek, és csak utána ért rá engem is elhozni.
Ez a magyarázat akkor nagyon tetszett.

Névtelen írta...

Tetszett, hogy magadat dobtad meg egy hógolyóval :)
Szeretem olvasni, amikor saját magáról őszintén ír valaki.
Tudom milyen nehéz az elválasztás. Én tavaly ilyenkor még szoptattam, de február végével sikerült elválasztani az akkor 18 hónapos angyalkámat.
Üdv. Scotty

Névtelen írta...

Very good!