2008-12-04

PIF3.

Mivel Amaranta kitette a blogjára, most már én is mutathatom (jellemző módon átadás előtt elfelejtettem fotózni).
Szerencsére könnyű volt neki varrnom, ha lehet ilyet mondani valakiről, akivel sosem találkoztam; mégis úgy érzem, ismerősök vagyunk. A munkáiból következtetni tudok az ízlésére; tudom, hogy a kisfia nagyon szereti a járműveket, a neve pedig A betűvel kezdődik, gombos zsákra is mindig szüksége van annak, aki varr.
A kis képecskével* voltam egy picit bizonytalan, úgy gondoltam, legfeljebb majd az is a kisfiához vándorol, ha neki nem tetszik :D színátmenetes cérnával tűztem, ez így fotón nem nagyon látszik.
*képzeljétek, egy ágyneműből való, amit direkt azért vettem meg (újonnan!), hogy szétszabdalhassam képekre.

3 megjegyzés:

Abile írta...

Milyen jó így ajándékot kapni és adni, hogy személyreszabott!! Gratulálok!

Névtelen írta...

Warm and homely, beautifully done, congratulations!

Névtelen írta...

where you come from!