2008-07-12

Üvegtartó




Egész délután ezzel az üdítősüveg-tartóval szenvedtem. Vagyis nem szenvedtem, nem ez a jó szó; csak épp a fejemben olyan jól összeállt, elkészíteni ehhez képest hosszú ideig tartott.



Na szóval. 5 blokkból áll. A blokkok formája: mindkét végén 3 szögben levágott csíkok. Van bennük flíz is, tehát van vastagsága; remélem, így valamelyest tartja majd a hőt/hideget egy ideig.

Gyakoroltam a tűzést is; az anyag mintáját követendő kacskaringós öltésekkel tűztem.

Mint a képen látható, hordható vállon, kézben, könnyen hozzáférhető maga az üveg is, ha a modellünk megszomjazik :)

5 megjegyzés:

Napocska írta...

Ügyes vagy és nagyon praktikus, én is ilyesmit tervezgetek fejben. Fárasztó cipelni az üveget rollerozás közben.

KicsiKató írta...

Nem semmi vagy! Bár nekem nincs rá szükségem, elképzelhető, ha megpendítem a "tutorialt a népnek" témát, sokan csatlakoznak:))))))

KicsiKató írta...

És kifejezetten gyönyörű, igényes kidolgozás!

Mamis írta...

Szerintem is nagyon jó lett!És persze GRATULA!!! az új szerzeményedhez is!

Budaházi Brigitta írta...

nagyon klassz! szuper ügyi vagy. az angyalkát meg továbbra is megzabálom. most milyen türelmes modell volt! édes! az epres kubu nálunk is játszik :) .