2008-07-24

Képek a függönyről




Mondjuk lehetne sötétebbítő is... no mindegy.

4 megjegyzés:

mmama írta...

Megismertem az anyagot, sokszor járok arra, nem messze lakom a beszerzési forrástól.
Nagyon jó, aranyos kis mintája van.
Talán nem is baj ha nem csinál
" tök " sötétet, nem minden gyerek szereti azt.
Mi lesz még ilyenből ?

Névtelen írta...

Nagyon aranyos mintaja van :)) Gratulalok!

Amaranta írta...

A mintája nagyon klassz! Nekünk is világos a sötétítőnk, bár azt nem kellett bélelnem, mert sűrűbb szövésű (az az átka a kevertszállasnak, hogy ritkább és vékonyabb az anyaga mint a tiszta pamutnak)én is szemeztem ezzel az anyaggal, csak a zárójeles rész eltántorított tőle. Nagyon jól néz ki egyébként így megvarrva, csak nekem nem függönyre kellett volna.

Juhizs írta...

Még segíthetsz rajta, ha nagyon akarod - sötétíteni. Egyszerűen a hátoldalára teszel egy sötétebb anyagot.
Varrni se nagyon muszáj, ha nem szeretnél bajlódni vele, Borcsamamától tanultam, hogy létezik, kapható már öntapadós tépőzár.
Télen sötétebb van, akkor nem kell a hátoldalára a sötétebb rész, tavasztól nyárig meg rátépőzárazod. Hogy tetszik? :-)