2008-07-22

Kreativ Blogger


Beszand hagyott egy üzenetet, hogy meglepetés vár engem nála.

Immár hozzánk is elért a külföldi oldalakról ismert Kreativ Blogger díj. Jól is van ez így, hiszen mi is kreatívok vagyunk, nem igaz?
Beszand, köszönöm a kedves szavakat, én is mindig benézek Hozzád és sokat tanulok Tőled.

A szabályok értelmében a következő a teendőm:
  1. Kiteszem a logót a blogomra.
  2. Kiírom annak a személynek a nevét és blogját, akitől kaptam.
  3. Jelölök 5 blogot.
  4. Jelölök 5 blogolót, linkelem.
  5. Üzenetet hagyok a jelöléseikről a blogjukban.

Nehéz 5 blogot jelölni, nehéz. Az én 5 emberem (szigoróan nem fontossági sorendben!)

Gigi (akit mindenki ismer, és elismer, aki egy kicsit is beleásta magát a scrapbookba), Fakanál (aki nem csak kreatívan főz, de különleges üvegfestései is elkápráztatnak), Bruercsi (akit nem régóta ismerek, de úgy érzem, ügyes keze mellett nagy a szíve), Mamazon (akibe egy egész családnak elegendő kreativitás szorult) és Violini (akinek a zene ott van minden sorában, minden alkotásában).

5 megjegyzés:

Zelnice írta...

Köszönöm szépen! Tobzódunk a díjakban.

Mamazon írta...

Nagyon köszönöm, hogy rám gondoltál!

bruercsi írta...

Jaj! Nagyon megtisztelsz! Köszönöm szépen a bizalmad!

Budaházi Brigitta írta...

Drága Zsuzsim... csak most köszönöm meg "hivatalosan" is... Annyira megtisztelő, hogy díjaztál, és amit írtál rólam. <3 Köszönöm. G.

Éva írta...

én is nagyon szépen köszönöm!:)