2008-03-01

Eladóóóó

Tegnap ketten is megemlítették, hogy varázsolhatnék némi tűpénzt a babák eladásából. Igazán hízelgő, nagyon jól esik, de nem menne ez. Több okból sem:
  • kezdő, tanulatlan, gyakorlatlan mazsola vagyok én, nem dolgozom (még) elég szépen
  • határidőket betartani nem tudnék, és folyton frusztrálna
  • nem hiszem, hogy más elképzeléseit képes lennék maradéktalnul megvalósítani, nekem kell, hogy szabadon szárnyalhassak
  • tömegtermelésbe sem tudnék fogni, lsd előző pont
  • árat kalkulálni, na az sem az én műfajom, félek, alulértékelném magam, és ez okozna folytonos rossz érzést

De térjünk erre vissza mondjuk 1 év múlva :)

2 megjegyzés:

APPLE írta...

Éppen az lenne a jó az egészben, attól lenne különleges a bolt, attól lenne varázs kuckó hogy nem tömegcikkek lennének, nem lenne két egyforma ugyanolyan és nem lenne "tökéletes" stb.

És dehogy is más elképzelései szerint... Isten őrizz! Akkor szertefoszlana azonnal a csoda, akkor már nem lenne egyedi és lemásolhatatlan.

Mit értesz az alatt hogy nem dolgozol elég szépen?

Vajon ki mondhatja meg mi a művészet és hogy ki az igazi művész? Egyben biztos vagyok: mindegyikük szabadon, önfeledten szárnyal megfelelési kényszer nélkül...

A vásárló közönség úgyis ad viszajelzéseket. Na meg az eladott termékek utáni bevétel mutatója. :):)

Inkább az a legnehezebb szerintem ebben az egészben, hogy talán nem szívesen adnád ki a kezdből az elkészült remeket. Merthát mindegyik olyan kedves lesz mire elkészül. :):)

Szunyo írta...

Zsuzsi!
Felsoroltad a gondolataimat. :P