2008-03-31

Tyúk vagy kakas?

A márciusi közös varrás témája ez a pipi volt. Japán szabásmintából kellett dolgozni, nekem nagy-nagy nehézségeket okozott, és igazán büszke vagyok magamra, hogy mégis sikerült. Minden szerénytelenség nélkül: szerintem nagy dolog ám, hogy minden előképzettség nélkül sikerült már idáig eljutnom.

Szóval a pipi. Férjem szerint a teste kakas, a ruhája tyúk. Úgy is mondhatnánk, hogy ez egy transzvesztita baromfi.

Egész anakrosztikusra sikerült, a pipi anyaga ugyanis újhullámos, míg a ruhája inkább vidéki és múlt századi.

Ez tehát az ellentmondások madara.

Hátulról. A farkát nem szabtam, mint az eredeti mintában szerepel, hanem jópofa borzas fonalból készítettem, mert így farktollasabb.
A legtöbbet a kötényével pepecseltem, hogy milyen legyen. Egész szép lett.

Az eredeti szm-ban szereplő ruha egy icipicit megváltozott, mert 2 részes. Ugyanis nem tudom, hogyan kéne a szűkebb felső és a bővebb alsórészt korrektül összehozni. Ezt még meg kell tanulnom.

Amúgy ez a fajta kézmegoldás nagyon tetszik, szerintem máskor is fogom alkalmazni. Úgy varrtam össze, mint a gombos rátéteseket szokás (nem tudom normálisan elmagyarázni, de a cérna átmegy mindkét oldalon), így némileg forgatható a keze.

2 megjegyzés:

Kata írta...

Ez nagyon jóó! Transzveszcita kakas! :-))) Nagyon tetszenek a meséid :-) És persze az új szerzetek is.

Mesi írta...

Nagyon édes!!! Tényleg szép lett a köténye, meg az egész ahogy van. Küldtem neked egy kis apróságot e-mailben, majd nézd meg...