2010-08-26

Úgy mindenféle

- a minap feltett kérdésre (kivel találkoztam az ikeában?) a helyes megfejtést PJulcsi prezentálta, miszerint egy celebbel :D naná, hogy Julcsival találkoztam! híresen rossz arcmemóriám ellenére megismertem
- kifestettük a gyerekszobát, 2 színű kék, bordűrrel elválasztva, nem kis meló, nem lenne kedvem hozzá még egyszer
- ennek folyományaként 4 nagy doboznyi játékot átszármaztattunk az oviba
- nem kaptam meg azt az állást, amit szerettem volna, így tovább keresek, bár lehet, hogy elmegyek valami olyan tanfolyamra, amivel el is lehet helyezkedni
- hamarosan újra fősuli, már nagyon várom (előtte így tanévkezdést sose vártam :P )
- jövő hétfőn 4 éves lesz a legkisebbem, pillagós tortát kért, asszem, anyósomra bízom :)
- a 40 perces táskával én is igyekszem majd megbirkózni, ha kicsit felszabadulok a pakolás-iskolakezdés terhe alól, szerencsére sok kedves fórumos és blogos ismerős támogató segítségével (mármint a táskához, nem a pakoláshoz :P ).

Nincsenek megjegyzések: