2010-08-16

Sorsolok #1

Először is nézzük a versenyzőket:


1.Ejjkukk írta...
Nagyon sajnálom! Kitartást kívánok nektek!
Hát elsősorban azért blogolj, mert én kíváncsi vagyok, hogy mi történik veletek. És igenis tessék blogolni! Tessék érdekeseket mutatni!!!

2. Silerika írta...
Részvétem a veszteség miatt! Csak tessék ide irogatni, mutogatni!! A kíváncsiak serege olvassa a bejegyzéseidet! :o))

3. F.Gina írta...
Részvétem !
Tessék írni, hogy ne maradjunk bejegyzés nélkül !

4. Jutus írta...
Őszinte részvétem!!!
Nekem nagyon hiányoznak a munkáid és a sok sok írásod!!!:))

5. Titty írta...
Részvétem!
ésmert szeretem a munkáid!

6. rojalka írta...
Kitartást!
Én szeretem a blogodat olvasni.
Megkönnyebbül az ember ha kiírja magából.

7. Ida13 írta...
Ezt a blogot sokan ismerik. Tudom, hogy inkább Tyúkanyózol mostanság, de azt is tudnád itt népszerűsíteni.
Ha ez nem elég, akkor azért, mert SZERETÜNK.

8. Lara írta...
Azert,mert szertejuk olvasni,amit irsz.

9. gigi írta...
mert kíváncsi vagyok, mi van veled, mit csinálsz, mit olvasol, stb.

Két versenyző mélt írt, mivel nem tudtak valamilyen okból kommentelni:

10. Iluschka
Azért szeretem a blogodat, mert olyan sokminden van benne, kötés, horgolás, könyvek, konyha, képszerkesztés, én is szívesen lennék ilyen sokoldalú :-)

11. Mátrainé Timi
Blogolj még többet a gyerekeidről, meg az életetekről.

Nincsenek megjegyzések: