2009-08-09

Sütizzünk!

Aki részt szeretne venni a 100 rendszeres olvasó tiszteletére rendezett bulin, hozzon sütit! Vagyis a kommentelőben írja le, milyen fajta sütivel járul hozzá az ünnepséghez. Az egyetlen kikötésem, hogy csak olyan jöhet a partira, aki maga is rendszeres olvasó.
2 meglepi lesz: egyet annak adok, aki eltalálja az én kedvenc sütimet :D egyet pedig az összes vendég között kisorsolva.
Legyen ez egy hosszú buli: aug. 11-én éjfélig lehet jönni, csak tessék, csak tessék :)
Ja, hogy mi lesz a meglepi: valami sütivel kapcsolatos, az biztos ;)

22 megjegyzés:

Edige írta...

Ez jó!
Én jövök és hozok egy nagy tál citromos tiramisut, ami ebben a melegben istenien hűsít... Bulira fel!

Bea írta...

Én joghurtos túrótortát "viszek". De szerintem neked a muffin a kedvenced. ;)

Ibcsy írta...

Én Charlotte-t viszek. Hát lemaradtam, mert én is a muffinra szavaztam volna:-(

N.Zsuzsi írta...

Eddig nagyon jókat hoztatok (bár bevallom, nem nagyon tudtok mellélőni, kevés olyan süti van, amit ne ennék meg :P )
Kis segítség: NEM a muffin a kedvencem :) a muffin amúgy is nagyon tág fogalom, abba rengeteg fajta íz beletartozhat.

Dia írta...

Ez nagyon jó játék :-)
Én Sacher tortát hozok, az az én kedvencem :-)

Hogy a Tiéd mi lehet? valami poskótás, valami krémes... Gesztenyetorta? :-)

Dia írta...

természetesen "piskótás"-t akartam írni :-)

Ledorka írta...

Én a Maci-féle csokimausse tortát hozom, mert egyszer elkészítettem, és az, kérem, isteni! :))
Szerintem a feketeerdő torta a kedvenced. Vagy legalábbis szereted, ugye? :)

Márti írta...

Én egy finom zserbót viszek.
A kedvenced talán gyümölcskrémes?

mmama írta...

Viszem a kedvenc csokitortádat !
Noha én nem ehetem belőle:))

martimez írta...

Nekem vagy 30 éve a Brownie ,"barnácska"a kedvenc,bár volt,hogy kiskanállal ettük ki a tepsiből...lesz elég kanál?

hildiko írta...

Jövök Én is!

Először én is a muffinra gondoltam, nekem a diós-mazsolás-kakaós a kedvencem. Remélem Te is szereted.
Hozok túrós-csoki tortát. Mennyeien finom...

lomaquilt írta...

Én csokis madeleint hozok és sósnak pogácsát.

Abile írta...

Mivel én mindent imádok ami kókuszos, ezért csokis, kókuszos kockát hozok a buliba!! Ha senki sem szereti, hát egye fene, majd én bevállalom! :o))

Viktória írta...

Én mézes krémest viszek, ma majdnem azt sütöttem :)

zazálea írta...

Eszterházy.tortát viszek, macerás, de neked mindent! :o)
Kedvenced? MOndjuk... kókuszkocka. :o)))

Osli írta...

Én ma valami túrósat fogok sütni. Abból hozok nektek is. Csak még várom, hogy a férjem hozzon hozzá tojást, mert anélkül nem tudok túrós sütit :)
Remélem neked is ízleni fog ;)

H. Mária írta...

Mivel rendszeres olvasó vagyok így lehetőségem van a buliban részt venni. Ezért én vinnék 1 tálca Mammut szeletet (tészta, krém, csokimáz)+bonuszként 1 tálca ribiszkés sütike(tészta, tojásfehérje kemény habbá verve sok cukorral és ebbe belekeverve a ribiszkéket). Jó bulizást. Üdv. Hauser Mária

H. Mária írta...

Lemaradt! A muffin a kedvenced!! Azért, mert ez van kirakva. üdv. Mária

Edina írta...

Én Rigó Jancsit sütök neked a bulira, mert szerintem ez a kedvenced! :)

Körmi írta...

Köszönöm a meghívást és én "borzas sajtos" sütivel járulok hozzá a bulihoz! :D
Ha mindenféle süti lecsúszik nálad, akkor nehéz lesz kitalálni mi is lehet a kedvenc?!... de ha ezt a sajtkrémes sütit megkostolod, tuti ez lesz a kedvenced!...na jó! azegyikkedvenced!! :P

Viki írta...

Somlói galuskát úgy látom még senki nem hozott. Úgyhogy egy hatalmas adaggal érkeztem!:)
Kedvenc sütidként pedig a zserbóra szavaznék! Abból is hoztam párat, csak, hogy meggyőzzelek!;-)

Móni írta...

Úgy látom még épp időben tértem vissza hozzád, és még lemaradni se fogok a játékról. Én hozok neked egy anyukám által sütött fekete-erdő tortát. :) Kedvencnek pedig egy meggyes - csokis muffint gondolok. :)