2009-08-01

Beszerzési gondok

Szükségem lenne mágneszárra. A környékbeli méterárusok nem tartanak, cipőkellékest emlegetnek (amit nem tudok a közelben).
A neten a tűpárna.hu-n van jó áron, régen rendeltem is tőlük, de a készletem kiapadóban. Akartam volt rendelni tőlük, de a regisztrációmat nem fogadja el, és hiába csinálok újat, az sem tetszik neki :( írtam a tűpárnás lányoknak, remélem, hamarosan válaszolnak is.

És kellene még -szintén táskavarráshoz- félkarika, meg pántok hosszához az a bizonyos állító (nem tudom a hivatalos nevét), erre ígéretet már sokszor kaptam az egyik boltban, de sosincs a nagykerben.

Szóval szomorkodom, mert sok táskát kéne mostanában varrnom (van egy olyan gyönyörű anyagom, ami táskává kívánkozik, a szívem sajdul belé :) ), és ilyen dolgok hátráltatnak, többek között (a másik a szörnyű meleg, kellemetlen így varrni nagyon).

3 megjegyzés:

mmama írta...

Én a passzióba vettem mágneszárat.
Próbáld meg.
A meleg hm.. ez van én is csak klímával bírom.
Jó táska gyártást.

N.Zsuzsi írta...

Sajnos a passziós drága :( a tűpárnál 100 ft alatt van (többféle méretben és színben), rendelnék vagy huszat, ha működne a rendelés :-/

Fércművek írta...

Én a neten találtam a femkellek.hu-t. A mágneszár ha jól emlékszem 25 ft , a csuszka 20 körül volt és a hozzávaló kocka is 18 ft körül volt. Ha érdekel, megnézem pontosan a számlán. Nem hiszem, hogy vállalnak szállítást, de ha s.o.s. kellene, szívesen küldök neked, mert nekem most van itthon valamennyi és ha kell, el tudok hozzájuk menni.