2009-06-04

7 dolog -játék


Gabcsap érdeklődik rólam, egy újabb játék keretében 7 dolgot kéne elmondanom magamról.
Csavarok egyet a játékon, jó? 7 dolgot kérdezek magamról :D
  1. Ha csak egy előadótól lehetne cd-m, és senki mástól, kit választanék?
  2. Kávé, tea vagy neszkávé?
  3. Hány gyerekem lenne, ha magam dönthetnék?
  4. Tudok-e kötni?
  5. Kedvenc íróim?
  6. Milyen szakközépiskolába jártam?
  7. Mire vágyom jelenleg nagyon?

Nehéz lesz :P majd pár nap múlva szabad a gazda, ha nem érkezik válasz ;)

3 megjegyzés:

Mamis írta...

1- valami romantikus-előadót passzolom
2-neszkávé
3-2
4-igen
5-magyar írók
6-gazdasági szakközép
7-összejöjjön a "vállalkozásod"

Én írta...

1. én keményebb rockosabb bandára tippelnék
2. neszkávé
3. szerintem még kettőt bevállalnál
4. szerintem nem, mert akkor rájönnél, hogy gyorsabb kötni,mint horgolni. (Legalább is én ezért nem horgolok)
5. Merle, Stephen King, Vonnegut
6. Közgazdasági
8. A gyönyörű nagy, full felszerelt, napos konyhára (esetleg a tengerpartra is nézhet...)

Unknown írta...

1. Körzeti megbízott
2. Tea
3. 3
4. Igen
5. Lőrincz L. László
6. Savóipari :)
7. Csend, nyugalom