2009-05-24

Nászidőszak

Vannak írók, akiknek feltétlen híve vagyok. Bármelyik könyvüket elém lehet tenni, szívesen felfalom reggelire :) el sem kell olvasnom a tartalmát, hogy tudjam, érdekel. Ilyen író: Stephen King, Vonnegut, Merle és P.G. Wodehose.
Wodehouse legtöbb könyve nagyon angol, telve van nagynénikkel, komornyikokkal, aranyifjakkal és hihetetlenül jópofa. Az angol humornak nem azt a válfaját képviselik, mint pl. Monthy Pythonék, sokkal inkább a Csengetett, Mylord? -féle irányt. Garantáltan szórakoztató, könnyed olvasmány, tele olyan beszólásokkal, amitől kifekszik az ember.
A tartalmáról nem is írok, kissé szövevényes, de természtesen happy end a vége :)
Hivatalos tartalom:
Történetünk tavasszal játszódik, a szerelem évadján, és négy szerelmespár körül forognak a komikus bonyodalmak. A helyszín egy vidéki udvarház, Deverill Hall, ahol rendkívüli bősséggel tenyésznek a nagynénik: nem kevesebb, mint öt (!) példány van belőlük, amely létszám többek szerint is éppen öttel több a kívánatosnál. Az ő jelenlétük, valamint egyéb zavaró körülmények miatt a szerelmeseknek nem kevés viszontagsággal kell megküzdeniük, amíg révbe nem érnek. Ebben a regényben is - mint ahogy Wodehouse-nál megszoktuk - peregnek az események, egymást követik a humoros és groteszk szituációk, a szereplők pedig felejthetetlen karakterek.

7 megjegyzés:

Melinda írta...

Wodehouse nekem is nagy-nagy kedvencem!:)))))

Fércművek írta...

Én is nagyon szeretem és ezt még nem is olvastam. Köszi az ajánlót. :)

Babi néni írta...

Már látom, hogy holnap könyvesboltba kell mennem - ezt a könyvét még nem ismerem. :o)

Merlét leszámítva osztom a véleményedet (Merlét is csak azért húztam ki, mert nem olvastam még vidám könyvét). :o)

evikusz írta...

Ez jól hangzik, már az öt nagynénis résznél elmosolyodtam...
Biztos jó lehet. :)

Erika írta...

Istenem, újra el kell olvasnom a Nyári zivatart meg a többit, nagggggyon szeretem!!! Elvből nem olvasok komoly könyveket...

eagleszem írta...

Merle és Wodehouse nekem is nagy-nagy kedvenc:D

Névtelen írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.