2009-05-24

Burda-blúz


Ezt most azért muszáj megmutatnom, mert életemben először varrtam Burdából. Bizony :) A 2009/3. számból a 135-ös modell, ami egy lánykablúz.
Az ujján változtattam, nem hosszúujjú gumibehúzással, hanem háromnegyedes, tölcsérujjal.
Nem állítom, hogy elsőre kiismertem magam a szabsámintán, de azt hiszem, a legközelebbi már flottul megy ehhez képest.
Ja, Nagylánynak készült, 122-es méret -egy kicsit dagi a Burda-modell, legközelebb karcsúbbra veszem, nekem ropilányaim vannak.

6 megjegyzés:

evikusz írta...

Nagyon szép lett!
Kis aranyos :)

zazálea írta...

Édes...!

Kata írta...

Szép lett nagyon!

Ledorka írta...

Aranyos lett. :) Az én gyerekeimnek is mindig túl bő a Burda-méret.

Szera írta...

Nekem tetszik.:)

Kriszta írta...

Nagyon csini lett ez a kis blúz is :)