2010-02-04

Kreatív vagyok


Legalábbis Altair szerint :) szerintem meg ő is az, úgyhogy ez a kézfogás itt a képen maradéktalanul kölcsönös.

Játékszabályok:
1. Meg kell köszönnöm a díjat annak, aki gondolt rám és küldte.
2. A logót ki kell tennem a blogomba.
3. Be kell linkelnem azt, akitől kaptam.
4. Írni kell magamról 7 dolgot.
5. Tovább kell adnom a kitüntetést másik 7 blog társamnak.
6. Be kell linkelnem őket.
7. Megjegyzést kell hagynom náluk, hogy tudjanak a díjazásról.

Az első 3 pontot most teljesítem, a többit meg kicsit később, ha teljesítettem némely anyai teendőmet (ebéd, lecke, ilyenek). És köszi, Altair :)))

Frissítés
Akkor a 7 dolog. Nyitott könyv vagyok már, annyit írtam magamról :) tehát akkor legyen 7 dolog, ami rólam és a könyvekről szól:

1. 7 éves korom óta vagyok könyvtári tag, már úgy mentem iskolába, hogy tudtam olvasni. Senki nem tanított, én kérdezgettem mindenkitől, hogy ez milyen betű?
2. Jelenleg 3 könyvtárnak vagyok tagja (egy helyi, egy városi, egy főiskolai), így mindig meglehetősen sok könyvtári könyv van itthon. Pláne, hogy a két iskolásom is könyvtári tag már (a Nagylány 4 napja :D ), bár az ő könyveiket nehéz összekeverni az enyémekkel :)
3. Ritkán olvasok fajsúlyos olvasmányokat, és nem azért, mintha nem értékelném őket, hanem mert sosem úgy olvasok, ahogy azok a könyvek igényelnék - karosszékben, irányított fénnyek, teljes nyugalomban, egy bögre teával a kezem ügyében -, inkább az a fajta vagyok, aki bele-belekap a aktuális olvasnivalóba, ha van rá szabad 10 perce.
4. Nem igazán szeretek képernyőről olvasni, a suli miatt mondjuk elég sokat kell, de fájdítja a szemem-fejem.
5. Akiket bárhol, bármikor, bármennyit: Stephen King, Robert Merle, Douglas Adams, Kurt Vonnegut, P.G. Woodhouse. És még sokakat kedvelek, bár talán nem mindenkit feltétel nélkül :) mint pl. Vámos könyvei -ő nagyon jókat ír, de néha igazán fel tud bosszantani.
6. Szeretek könyvet kapni, ha választhatok könyv, édesség, ékszer, virág közül, egyértelműen a könyvre szavazok ajándékként. Mostanság annyira elvetemült vagyok, hogy magamnak rendelem meg ajándékul :)
7. Bírnám, ha lenne olyan ketyerém, amire bármennyi könyvet letölthetnék, bármikor előkaphatnám és olvashatnék. Állítólag ezeket jól lehet állítgatni, hogy ne zavarja a fényerő a szemet. Valószínűleg hamarosan ennek is eljön az ideje. Sok-sok könyvem van, szeretem az illatukat, szeretem a lapokat birizgálni, de ettől függetlenül ilyen digitális olvasót is szeretnék, hiszen véges a helye a könyveknek, mindent nem vehetek meg, ami tetszik, sajnos.


És ha már a könyvekről írtam, rendhagyó módon a Könyvbarlang íróinak passzolom át, ők többszörösen is kreatívok, hiszen mindenki, aki oda ír, egyúttal valami kézimunkás topikot is visz.

Nincsenek megjegyzések: